T

Fem nya kunder till Trigger Stockholm

Nyhet

Trigger Stockholm har fått flera nya uppdragsgivare under senare tid.

Trigger Stockholm har valts som kommunikationsbyrå av Årstiderna, som säljer ekologiska matkassar. Bonnier News har anlitat byrån för ett projekt kring digital affärsutveckling, och Europas ledande uthyrningskoncern Cramo har gett Trigger Stockholm i uppdrag att utveckla och kommunicera det strategiska hållbarhetsarbetet med fokus på delningsekonomi.

Det svenska dryckesvarumärket Norr valde efter en pitchprocess Trigger Stockholm som sin kommunikationsbyrå. Norr är en törstsläckande funktionsdryck som återställer vätskebalansen. För varje såld flaska doneras även en enhet vätskeersättning till dem som behöver det som mest i världen.

– Trigger förstod direkt vår tanke och vision om att ge tillbaka till samhället och affärsmodellen vi etablerat oss kring, och kunde utifrån det sätta en strategi för vår lansering och fortsatta etablering, säger Anna Hårleman De Geer, hållbarhetschef på Norr.

I kundlistan finns även WES, som är Sveriges snabbast växande chefsrekryteringsbolag och det enda på marknaden som är specialiserat på inkluderande rekryteringsprocesser.

– Wes drivs av viljan att skapa mer mångfald och jämställdhet inom näringslivet. Trigger är en perfekt partner för oss att lyckas i det arbetet, både strategiskt, kreativt och i det operativa utförandet, säger Anna Stenberg, grundare av WES.

– Det är såklart engagerande och jättekul att arbeta med bolag som delar vår övertygelse om att verksamheter aktivt kan bidra till och driva mot ett lite bättre samhälle, säger Dora Streiffert, vd för Trigger Stockholm.

Dela: